Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Första inlägget första uttrycket !!

Av Emelie Lundberg - 16 september 2011 17:26

Heej bloggen eller vad man nu brukar skriva ??  jaja som ni ser är detta mitt första inlägg på bloggen. Jag har skapat en blogg för att mina kompisar tycker det och de vekade faktiskt kul :) men jag tror att det är roligare att läsa olika bloggar. Men vi får se :) De blir ju ingen fotbolls match i helgen men vi ska sjuna med skolan i Ringstorps centrum imorgon ( jag går i musik klass ) kom och titta om ni är i närheten (: Man brukar ju skriva om sitt liv osv så jag får väll göra det nu ;O

I år började jag ny skola men det har gått väldigt bra och jag mår som bäst :)  

de var lite jobbigt i början och det gick ut över min mamma men de är sjukt mkt bättre nu. Idag så har jag inte gort något speciellt typ bara gort vanliga TRÅKIGA grejer i skolan :/ men imorgon blir roligare :)   När man går i musik klass ingår musik i utbildningen skit kul men man får mkt matte, tur att pappa är matte lärare xD

haha vet inte riktigt vad jag ska skriva så ska nog sluta och ta och chilla i soffan och se på tv / Emelie


 Går Dagens kläd val ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Lundberg - 2 november 2011 08:19

Hellu i tisdes var jag på väla med bästa Nelly :-) jag köpte inget men i måndags när jag var på väla med jennelie så köpte jag en plånbok. Jag gillar fortfarande inte att åka buss. När man går på känns det som alla tittar på en. Och jag vill inte var...

Av Emelie Lundberg - 2 november 2011 08:13

Hej igen!! Det var länge sedan! Det har hänt mycket som har gort att jag inte skrivit på ett tag. Bland annat misshandel men nu vill jag börja att skriva om bra grejer i bloggen. / Emelie...

Av Emelie Lundberg - 25 september 2011 10:02

Hejsan satt och skulle titta på bloggen och då märkte jag att mina tre senaste inlägg inte hade laggts in där xD jaja ;(<3  / Emelie ...

Av Emelie Lundberg - 22 september 2011 16:47

Tjena chaba hallå!!        idag har jag vait i skolan som jag brukar, hade om fotografering och jag blev jätte nöjd :)     Sen fick man sluta en timme tidigare ! gött!! då stack man ner till gott hjärta med sofie och maria. fast de tog ga...

Av Emelie Lundberg - 20 september 2011 19:51


  Peach!! direkt bild från mobilen ! har börjat blogga på mobilen istället!!!  INLÄGG FÖR IDAG ÄR  UNDER DETTA INLÄGGET xD ...

Presentation

YouKnowMe !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards